Of vlak daarbuiten, natuurlijk. Want in onze hoofdstad en de regio daar vlak buiten zijn de mogelijkheden nagenoeg onbegrensd! Er is dan ook genoeg ruimte voor jouw evenement.
Ongeacht wat voor grote gebeurtenis dat gaat zijn. Iets zakelijks, iets feestelijks, iets persoonlijks of daar tussenin? Jij mag het zeggen! We raden je wel aan om streng te zijn voor jezelf zodra je gaat bepalen welke en wat voor locatie je gaat uitzoeken. Je wilt immers wel dat die volledig past bij wat jij wilt gaan organiseren. Laat je daarom niet door de eerste de beste sfeerfoto’s verleiden maar kijk heel goed naar de mogelijkheden van iedere ruimte. En overleg je opties met de beheerders.
Hieronder staan een paar voorbeelden van evenementen en de plekken waar die plaats zouden kunnen gaan vinden. Doe er je voordeel mee!
Huwelijk
Allereerst, proficiat! Ten tweede, wat voor setting is perfect voor jullie? Er zijn prachtige plekken in de stad te vinden, maar het kan een stuk romantischer. Idyllischer, zelfs! Zo kunnen we je Vis aan de Linie aanbevelen, het historische fort van Hoofddorp. Na een grondige renovatie is deze plek, die enorm rijk is aan historie, weer open voor publiek. En de prachtige achtergrond voor jullie bruiloft!
Training
Laat je niet kisten door de concurrentie en houd je kennis en vaardigheden en die van je team op scherp. Bovenaan staat perfectie en dan komen jullie! Dat betekent dat jullie vast wel af en toe een training willen organiseren of volgen. In Grand Hotel Amrâth, bijvoorbeeld. Het monumentale Scheepvaarthuis waar deze organisatie gevestigd is staat bol van de vele unieke kamers, suites en zalen waar jullie de koppen bij mekaar kunne steken, zodat jullie zeker weten klaar zijn voor een glorierijke toekomst. Jullie onderneming kan na een training in dit magnifieke pand niet meer stuk!
Congres
Er zijn te veel voorbeelden om op te noemen van een congreslocatie in Amsterdam waar jouw hart sneller van gaat kloppen. Mocht je een paar opties hebben openstaan, let dan wel op de volgende zaken:
- Bereikbaarheid: zowel sprekers als deelnemers moeten de locatie gemakkelijk kunnen bereiken en vinden. Geef de adresgegevens en een eventuele routebeschrijving dna ook tijdig aan iedereen door. Stations en haltes dichtbij zijn handig voor hen die met het openbaar vervoer komen. En het liefste heb je genoeg parkeerplekken direct in de buurt.
- Faciliteiten: je kunt audiovisuele hulpmiddelen en andere apparatuur zelf meesjouwen, maar misschien is die al in het pand aanwezig. ‘t Is heel slim om daar direct navraag naar te doen.
- Sfeer en ruimte: bewegingsvrijheid en een positieve gemoedstoestand zijn belangrijk. Evenals enthousiasme en een open geest! Die bereik je niet door iedereen als in een sardienenblik op mekaar te drukken. In een deprimerend kaal hok. Zorg daarom voor een prettige uitstraling van de ruimte, eventueel met natuurlijk licht en een aangenaam uitzicht!
- Catering: hoe interessant het onderwerp ook is, na een tijdje krijgt je publiek echt wel honger en dorst. Het zou daarom erg mooi zijn wanneer je catering kunt regelen via de locatie zelf. En ook al komt het van buitenaf, kies niet voor het goedkoopste. Ga voor de kwaliteit die je gasten verdienen!
Geef een reactie